Skip to content

B e s t i l  re p a r a t i o n s t i d

Bemærk, vi holder lukket onsdag d. 17.02.21.

⚠️ Covid-19 update: reFix.dk’s værksted er ikke omfattet af Regeringens krav om nedlukning, da vi er et serviceværksted ⚠️

Vi har været i dialog med den nationale corona hotline, som bekræfter, at vores serviceværksted må holde åbent.
📱 Derfor holder vi normalt åbent med “Drop & Collect” for alle reparationer i butikken.
🛍 Varer i butikken vil være omfattet af “Click & Collect” og kan bestilles i shoppen som normalt.

Sådan fungere det:

📱Drop & Collect

1: Har du en enhed der skal repareres, så bestil en tid her på siden, ring til os på 81640403 eller kig forbi butikken
2: Aflever din enhed til reparation
3: Afhent din enhed igen efter endt reparation

🛍 Click & Collect

1: Bestil din varer på www.reFix.dk eller ved at kontakte os på 81640403
2: Afhent din ordre i butikken, når den er betalt og godkendt.
3: Vi sender selvfølgelig stadig ordre foretaget på shoppen som normalt med GLS eller DAO 🚚

Kontaktinfo

Adresse

Struervej 55

7500 Holstebro

Telefon / SMS

+45 81640403

Åbningstider

Support:
Telefon/SMS: I åbningstiden
Kontaktformular/Email: 09.30 – 20.00
Sprog: Dansk & English

Butik og walk-in service:
man – fre: 09.30 – 17.00
lør (1. & 2.): 09.30 – 12.30
lør (3. & 4.): 09.30 – 12.30 for tidsbestilling
Søndag og helligdage: Lukket

Send os en besked

Udfyld formularen hvis du ønsker at bestille en reparationstid, tilbud på reparation eller blot har nogle spørgsmål.
Vi besvare din henvendelse indenfor 0-30 min i dagtimerne.

    Sådan foregår en reparation:

    • Bestil tid

      Udfyld ovenstående kontaktformular, for at bestille tid eller ring til os.

    • Aflever din enhed

      Afleverer din smartphone og/eller tablet efter aftale. Efter aflevering er du velkommen til at vente, eller udføre et ærinde og afhente din enhed efterfølgende.

    • Din enhed er klar til afhentning.

      Din enhed er nu færdig og klar til afhentning på det aftalte tidspunkt eller ved modtagelse af sms.