Skip to content

Returnering

Betingelser:
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen eller den dag, vi har lavet aftalen, til at give os besked om, at du vil fortryde aftalen. Du kan sende os en besked ved at udfylde fortrydelsesformularen, som du finder nederst på denne side.
Du kan ikke fortryde varekøbet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Hvordan returnerer jeg en vare?

1. Forberedelse

  • Start med at udfylde vores returformular nederst på siden (denne skal udfyldes og sendes).
  • Køb vores returlabel HER (returlabel vil blive sendt til din e-mail som pdf-fil, efter du har betalt for denne).

2. Indpakning

  • Pak varen forsvarligt i returpakken. (posen eller pakken varen blev modtaget i, kan genanvendes).
  • Sæt den købte pakkelabel udenpå returpakken. (genanvendes posen eller pakken, skal denne placeres på den gamle pakkelabel).
  • Sådan – du er nu klar til at sende pakken retur.

3. Tilbagebetaling

  • Så snart vi har modtaget din returpakke og behandlet denne, sender vi dig en bekræftelse på mail.
  • Vi udsteder en tilbagebetaling eller ombytter produktet, så snart vi har behandlet og godkendt din returpakke. Vi bestræber os på at behandle alle returpakker indenfor 5 hverdage. Herefter går der 1-3 hverdage, før du ser pengene eller før du modtager din nye pakke.

Vi tager ikke pakken retur hvis:

  • Returfristen på 14 dage er overskredet.
  • Varen(e) er beskadiget af dig eller ikke er i væsentlig samme stand, som da du modtog dem.
  • Garantimærker eller labels er fjernet/brudt.
  • Hvis returpakken ikke overholder betingelserne for fortrydelsesretten, vil pakken automatisk blive returneret til kunden, uden en refundering af pakkens beløb.

Ønsker du ikke at benytte vores returportal?
Som kunde bestemmer du selv, om du ønsker at benytte vores returportal eller et andet fragtfirma, til at sende din ordre retur. Ved benyttelse af anden fragtfirma, anbefaler vi at ordren sendes som forsikret og med trackingnummer, hvis fejl skulle opstå i forbindelse med tilbageleveringen, da det her er kundens ansvar, at pakken kommer frem til vores returadresse. Hvis du vælger, ikke at benytte vores returportal, skal returformularen, som du finder i bunden på denne side, stadig udfyldes inden afsendelse af ordren.

Returpakker skal sendes til vores adresse og IKKE en pakkeshop. Returpakker til pakkeshops, vil ikke blive behandlet. Vores returadresse er:

reFix.dk
Struervej 55
7500 Holstebro
Danmark

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os HER.

Returformular

    Hvorfor returnerer du varen*
    1. Jeg ønsker at benytte mig af fortrydelsesretten2. Svarer ikke til forventningerne (benyt kommentarfeltet)3. Defekt/fejl på vare (benyt kommentarfeltet)4. Ønskes byttet til (benyt kommentarfeltet)5. Andet (benyt kommentarfeltet)